قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی آوا فایل                                                                                                                                             

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از وب سایت آوا فایل به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب ‏‌سایت آوا فایل و خرید محصول در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی آوا فایل از سوی کاربر است .

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وب سایت آوا فایل منطبق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وب سایت آوا فایل به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. پس این اطمینان را به شما میدهیم که با خیال راحت و آسوده اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت کاملا صحیح وارد نمایید و خرید انجام دهید.

سایر قوانین و مقررات سایت آوا فایل:

قانون اول: سایت آوا فایل تنها در جهت استفاده علمی؛ فایل را در اختیار دانش آموختگان قرار می دهد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده مشتری ندارد.

قانون دوم: سایت آوا فایل در قبال دریافت هزینه از مشتری ؛ ملزم به دراختیار گذاشتن فایل به مشتری می باشد مشتری نیز باید هزینه را به طور کامل پرداخت نمایید.

قانون سوم: سایت آوا فایل به شما این اطمینان را میدهد چنانچه فایلی دارای صاحب اثر است و صاحب اثر درخواست حذف فایل را داشته باشد با ارائه مدرک که حق مالکیت از آن ایشان می باشد فایل مورد نظر را حذف خواهد کرد.

قانون چهارم: وجه دریافت شده قابل برگشت نیست مگر این که فایل مورد نظر شما با عنوان درسی مغایرت داشته باشد و یا کیفیت فایل برای استفاده مناسب نباشد.در این صورت سایت آوفایل با بررسی فایل مورد نظر چنانچه موارد مغایرت را تایید کرد مبلغ مورد نظر را طی مدت زمان ۷۲ ساعت عودت خواهد داد.

قانون پنجم: در سایت آوا فایل کاربر بعد از پرداخت و خرید فایل لینکی به ایمیل ایشان ارسال خواهد شد که مدت زمان انقضا لینک ۴۸ ساعت می باشد چنانچه این مدت زمان پایان یابد و کاربر برای دانلود اقدام نکرده باشد و لینک منقضی شده باشد مجددا فایل مورد نظر را می بایست خریداری نمایید امکان ارسال مجدد وجود ندارد مگر در شرایط خاص (عدم دسترسی به اینترنت و یا خرابی ناگهانی سیستمی که با آن وارد شده اند)

قانون ششم: درصورت وارد کردن اطلاعات اشتباه از جمله ایمیل نام و نام خانوادگی و…..هنگام خرید آوا فایل هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه فایل مورد نظر شما ندارد زیرا همیشه دو بار لینک دانلود به کاربر ارائه میگردد یکی درهنگام خرید و به صورت آنی بعد از پرداخت و دیگری به ایمیل که چنانچه کاربر موفق به دانلود در هنگام خرید نشد ازطریق لینک دانلودی که به ایمیل ارسال شده اقدام به دانلود نمایید چنانچه ایمیل و سایر موارد به اشتباه و ناصحیح وارد شود دریافت لینک امکان پذیر نمی باشد و سایت آوا فایل مسئولیت این امر را نمی پذیرد.

قانون هفتم: کاربران گرامی هنگام ارسال نظر انتقادات و پیشنهادات ادب و نزاکت را رعایت نموده در غیر این صورت مشمول بار حقوقی خواهند گردید.

قانون هشتم: سایت آوا فایل موظف است که به مشکلات کاربران در زمینه خرید و دانلود نهایتا تا ۷۲ ساعت پاسخگو باشد.

قانون نهم: کاربر گرامی هنگام خرید فایل لطفا به توضیحات فایل توجه فرمایید چنانچه بدون مطالعه توضیحات فایل فایلی را جابه جا خریداری کرده باشید مسئولیت این بی توجهی با خود کاربر می باشد و سایت آوا فایل تعهدی ندارد.

قانون دهم: هرگونه نفوذ اطلاعاتی هک و یا ایجاد اختلال در سایت آوا فایل پیگرد قانونی دارد.

قانون یازدهم: تمامی حقوق برای سایت آوا فایل  محفوظ می باشد. و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.